نمایشگاه یوروملد EUROMOLD 2013 با موفقیت انجام شد.

نمایشگاه یوروملد EUROMOLD 2013 با موفقیت انجام شد.

نمایشگاه یوروملد ۲۰۱۳ در تاریخ ۰۳ تا ۰۶ دسامبر ۲۰۱۳ در شهر فرانکفورت با موفقیت برگزار شد و میزبان ۵۸۶۷۳ بازدید کننده و۱۰۵۶ غرفه دار از۸۳ کشور بود که این مقدار بازدید کننده بیشتر از تعداد بازدید کنندگان در سال گذشته بوده است.

مدیران برگزارکننده نمایشگاه می گویند:

با توجه به شعار نمایشگاه با نام (ازطراحی تا نمونه) نمایشگاه یک دیدگاه یک پارچه از کل زنجیره فرآیند برای توسعه محصولات صنعتی ارائه کرده است.

شرکت کنندگان از آخرین تحولا ت تکنولوژی در زمینه شاخه های مختلف دیدن کردند.

ایتالیا که به عنوان کشور مشارکت کننده در این نمایشگاه حضور پررنگی داشت  از غرفه داران خود ستایش به عمل آورد.

آخرین بازدیدکنندگان نمایشگاه EURO MOLD نیز مشتاق حضور در دوره تست وسایل حرکتی الکترونیکی وهمچنین غرفه نمایشگاهdigifab که به منظور آگاهی بازدید کنندگان در مورد صنعت پرینترهای سه بعدی وخدمات نمونه سازی سریع میباشد بودند.

موضوعات خاصی همچون ساخت و ساز با وزن ناچیز، تکنولوژی های فرزکاری و تراشکاری و ترموفرمینگ مورد بررسی قرارگرفت.

theme park  برای صنعت طلا و جواهر و تکنولوژی دندان پزشکی و همچنین توسعه و شبیه سازی فرآیندهای تولیدی این صنعت ارائه شد.

در این نمایشگاه نمایش های ویژه ای بر روی قالب های دورانی(rotational mold)وهمچنین دستورالعمل های VDI/NCG برای ارزیابی کیفیت تولید ابزار و ماشین آلا ت وجود دارد.

سالن شماره ۱۱ نمایشگاه نیز مربوط به غرفه داران در زمینه صنایع افزودنیهای مواد پلیمری و تکنولوژی های پرینترهای سه بعدی و خدمات نمونه سازی سریع می باشند.

کنفرانس بین المللی تری هولرز پیرامون فرصت های کسب وکار درصنایع افزودنیها additive و صنعت نمونه سازی سریع به خوبی برگزارشد.

منبع: اینترنت

ترجمه : ایران ملد